PROGRAMA

Programa nuolatos atnaujinama ir pildoma

PAGRINDINIS PARTNERIS

E-KOMERCIJOS PARTNERIS

Forumo programą sudaro paraleliai vykstantys pranešimai, diskusijos ir vebinarai.

Forumas vyks gegužės 7 d. internetu. Renginio dieną nepavyks sudalyvauti visur. Pasirinkite tai, kas jums aktualiausia ir būkite aktyviu dalyviu. Tuo tarpu, forumui pasibaigus visų pranešimų, diskusijų ir vebinarų įrašai bus pasiekiami šiame puslapyje.

PRANEŠIMAI

ALFA SALĖ

BETA SALĖ

GAMMA SALĖ

I DALIS | 09:00 – 10:45

Kokia reali Pasaulio ir Lietuvos ekonomikos prognozė?

   

> Kas laukia skirtingų šalių ekonomikų ir koks Lietuvos paveikslas kontekste?

> Lietuvos ekonomikos atsigavimas po krizės: ko galime pasimokyti iš ankstesnių krizių Pasaulyje?

> Europos atsakas į COVID-19: kokia ekonomikos atsigavimo strategija?

Finansų rinkų reakcija į COVID-19: koks poveikis ir ką daryti su „grynaisiais“?

 

> Finansų rinkų reakcija į COVID-19: kiek realiai daroma, kad ekonomika ir finansai nesubliukštų?

> Makroekonominis pesimizmas ar finansų rinkų optimizmas: kas laimės?

Svarbiausi sprendimai Lietuvos verslui: NAUJO CIKLO PRADŽIA?

        

> Istorinė galimybė verslui naujai įsitvirtinti Europos žemėlapyje

> Kas ilgainiui sugrįš į analoginį pasaulį, o kas amžiams persikėlė į skaitmeninį?

> COVID-19 akseleratorius e-komercijos augimui: kaip pasinaudoti galimybe?

Pasaulis vartoja: kaip eksportuoti dabar?

        

> Lietuvos eksporto tendencijos ir prognozės: kur slypi galimybės? 

> Kaip tapti „savu“ užsienio rinkose?

> Kaip kurti vertę nedarant pardavimų ir būti pirmu „sienoms atsidarius“?

B2B Pardavimų sprendimai neapbrėžtume. ELDES eksporto patirtis.

II DALIS | 11:00 – 12:45

Kuo gyvena Lietuvos žmonės?

> Kuo gyvena Lietuvos žmonės: kaimynai, vartotojai, rinkėjai? Nuotaikų dinamika

Kaip COVID-19 perpiešia geopolitinį žemėlapį?

      

> Kaip keičiasi geopolitinė situacija pasaulyje dėl COVID-19?

> Kiek ši krizė įrankis Kinijai ir Rusijai?

> Ar tikrai ši krizė grėsmė demokratijai?

> Kokias pamokas ši krizė atneša Lietuvai ir Europai?

Kokia Lietuvos verslo ateitis?

        

 

El. komercijos pokyčiai Lietuvoje: kaip prisitaikyti prie pasikeitusių vartotojų įpročių?

   

Vartotojas ir rinkodara: kaip atnešti didžiausią vertę krizės metu?

    

Vartotojai ir kitokio vartojimo tendencijos po pandemijos: kaip išlikti reikalingu brandu?

> Pasiruošimas naujam ekonomikos ciklui akseleruotų tendencijų kontekste

> Kaip mums sekasi su turinio dieta ir kodėl blogai?

Sako: „krizės metu svarbiausia kalbėtis“. O ką pasakyti?

   

> Kokia komunikacija krizės metu didins vartotojų lojalumą ir garantuos greitesnį atsigavimą?  

> Efektyvi krizių komunikacija įmonės viduje ir išorėje: ką akcentuoti ir ko nepamiršti praktikoje?

Socialinė atsakomybė „tiesiai į veidą“ – ar verslui tai taps „new black“?

Kaip keičiasi organizacijos, ką tai reiškia jūsų HR ir personalo sėkmės istorijos?

     

Kaip atrodys diena po rytojaus?

> Rytdienos organizacija ir kokių įgūdžių reikės naviguoti joje efektyviai?

> Kaip ir kodėl svarbu ieškoti naujų sprendimų ir gyventi įmonės vertybėmis net ir iššūkių akivaizdoje?

Darbdavio ir darbuotojo santykių emociniai lūžiai ir moralinės pamokos: Baltic Amadeus patirtis

Pasaulis vartoja: kaip pertvarkyti pardavimų pajėgas ir parduoti dabar?

   

> Kaip pertvarkyti savo pardavimų pajėgas ekonominės krizės akivaizdoje?

> Sėkmė pardavimuose – atsitiktinumas, o atsitiktinumui negalioja taisyklės, išskyrus…

III DALIS | 14:00 – 15:45

Įmonių vadovų įžvalgos… 

       

Ar padėsime verslui ir darbuotojams? Gal geriau statyti ant griuvėsių?

> Lyderystė pandemijos ir ekonominės krizės akivaizdoje: TELE2 pamokos.

Kaip atsigavimui ruošiasi stambus, vidutinis ir smulkusis verslas?

> Kur vadovui pasisemti motyvacijos eiti pirmyn?

Kokie verslo pasirinkimai dabar?  Ar tinka 2009 metų sprendimai šiandien?

Penkios (efektyvumo) piliulės viešajam sektoriui

Vadovas – pokyčių agentas: imkimės tik reikiamų pokyčių

     

> Kaip padėti organizacijai keistis, prisitaikyti prie besikeičiančios situacijos greitai ir kur nepadaryti klaidų?

> Įmonės „perstatymas“ – kiekviena krizė yra galimybė revizuoti save ir išeiti stipresniu: kaip tą padaryti praktiškai?

>  Ką turi žinoti lyderis, priimant efektyvius sprendimus nenuspėjamų pokyčių laikotarpiu?

> Rizikų valdymas krizių metu, kaip desperacijoje nepadaryti klaidų.

> Svarbiausi dalykai, kuriuos turi padaryti vadovas dabar

Darbo rinkos pokyčiai: skola SODRAI auga, bedarbių skaičius didėja, kas toliau?

   

> Kokia darbuotojų rezultatyvumo formulė? Tvaresnių sprendimų link.

> Ko nori darbuotojai ir kandidatai? Situacija prieš, per ir, ko laukti, po Covid-19?

> Ar verta gelbėti pardavėjų atlygį, kai rinkoje nevyksta pardavimai?

Iššūkiai vadovui, komandos motyvacija ir psichologo žodynas iš vadovo lūpų

     

> Ką vadovas būtinai turi padaryti šiuo metu?

Kaip sutelkti komandą ir įgalinti darbuotojus kritinėse situacijose?

Psichologinės temos, kuriomis turi išmoketi kalbėti vadovas

> 10 iššūkių su kuriais vadovai susidurs po karantino?

FORUMAS VYKS GEGUŽĖS 7 D. INTERNETU!

DISKUSIJOS

Forumo diskusijų trukmė iki 45 min. Pradžioje diskusijos dalyviai aptars pagrindinį temos klausimą, trumpai pristatydami savo požiūrį, o vėliau pakviesime visus besiklausančius diskusijos aktyviai dalyvauti, užduodant klausimus diskusijos dalyviams, komentuojant ar išsakant savo nuomonę.

DELTA SALĖ

ZETA SALĖ

LAMBDA SALĖ

09:00 – 09:45

Kokie pokyčiai laukia ateities statybos ir architektūros? Kaip skaitmeninės technologijos transformuoja statybos procesą?

       

VYTAUTAS VANKEVIČIUS, STATICUS įkūrėjas, AUDRIUS TULABA, INHUS Group generalinis direktorius, TOMAS TVARIJONAS, architektas, KĘSTUTIS VANAGAS, YIT LIETUVA vadovas, DALIUS GEDVILAS, Lietuvos statybininkų asociacijos prezidentas

Ar taps transportas Lietuvos ekonomikos varikliu atsigaunant po krizės?

    

TOMAS GARUOLIS, Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos LINAVA sekretorius transporto politikai, TAUTGINAS SANKAUSKAS, Lietuvos nacionalinės ekspeditorių ir logistų asociacijos viceprezidentas, EGLĖ STONKUTĖ, Baltijos tyrimų ir plėtros instituto direktorė, MEČISLAVAS ATROŠKEVIČIUS, Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos LINAVA generalinis sekretorius

10:00 – 10:45

Kaip įgyvendinti pokyčius įmonėje efektyviai? Kas praktikoje duoda didžiausią rezultatą?

      

GINTAUTAS MAŽEIKA, MAŽEIKA IR PARTNERIAI vadovaujantis partneris, MANTAS BARTUŠKA, LIETUVOS GELEŽINKELIAI generalinis direktorius, GEDIMINAS ALMANTAS, EPSO-G valdybos pirmininkas, ATVIROS LIETUVOS FONDO valdybos pirmininkas, buvęs LIETUVOS ORO UOSTŲ vadovas, ARTŪRAS TAICAS, ELDES vadovas, DALIA ANDRULIONIENĖ, OMBERG vykdomoji direktorė

Apyvartinės lėšos ir investicijos labai svarbios šiuo metu: kaip pritraukti jų savo verslui?

      

KĘSTUTIS JUŠČIUS, AUGA GROUP vadovas, KOTRYNA STANKUTĖ – JAŠČEMSKIENĖ, MARIAUS JAKULIO MJASON FONDO direktorė, JOKŪBAS MARKEVIČIUS, LIETUVOS BANKO Finansinio stabilumo departamento direktorius, KĘSTUTIS MOTIEJŪNAS, Investicijų ir verslo garantijos INVEGA generalinis direktorius, DONATAS FRĖJUS, ORION ASSET MANAGEMENT fondų valdytojas

Valstybės žinia verslui: Nors pinigų yra, bet Jūs laikykitės!

          

MANTAS ZALATORIUS, Lietuvos bankų asociacijos prezidentas, LAIMONAS SKIBARKA, SORAINEN vadovaujantis partneris, PAULIUS TAMULIONIS, komunikacijos agentūros IDEA PRIMA vadovas, MEČISLAVAS ATROŠKEVIČIUS, LINAVA generalinis sekretorius, ANDRIUS PRANCKEVIČIUS, Linas Agro Group Valdybos narys, VALDAS SUTKUS, Lietuvos verslo konfederacijos prezidentas

11:00 – 11:45

Būti tikru vadovu, sutelkti darbuotojus ir išlipti iš krizės!

        

ROMUALDA STRAGIENĖ, BIOK LABORATORIJA vadovė ir bendrasavininkė, VILIUS BERNATONIS, TGS BALTIC Vadovaujantysis partneris, DALIUS MISIŪNAS, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto rektorius, DOVILĖ GRIGIENĖ, SWEDBANK Lietuvoje vadybos pirmininkė ir administracijos vadovė SAULIUS JOVAIŠAS, Vadovų patarėjas, knygų ir projektų autorius, veiklos valdymo konsultantas

Pandemija, kaip inovacijų akseleratorius. Nuo ko pradėti šiandien?

    

RASA RADZEVIČIENĖ, PwC Lietuva partnerė Audito departamento vadovė, ELIJUS ČIVILIS, Ekonomikos ir Inovacijų ministerijos viceministras, JUSTINA KLYVIENĖ, FUTURE LEADERSHIP inovacijų laboratorijos įkūrėja, UGNIUS SAVICKAS, verslo konsultantas, inovacijų fasilitatorius

Aktualiausi skaitmenizacijos sprendimai verslui šiandien ir ateityje

     

MINDAUGAS GLODAS, NRD įmonių grupės generalinis direktorius, RIŠARDAS BEDULSKIS, FITEK EDI direktorius, DOVYDAS ZINKEVIČIUS, Columbus Lietuva direktorius, MINDAUGAS UBARTAS, Asociacijos INFOBALT direktorius

13:00 – 13:45

Kaip atrodys investicijos po COVID-19? Kokios aktyvios verslo ir valstybės rolės reikia?

     

ALGIMANTAS MARKAUSKAS, THERMO FISHER SCIENTIFIC BALTICS generalinis direktorius, SIGITAS ŽVIRBLIS, INTERSURGICAL vadovas, ROLANDAS VALIŪNAS, ELLEX VALIUNAS vadovaujantysis partneris, RŪTA SKYRIENĖ, INVESTUOTOJŲ FORUMO vykdomoji direktorė

Įžvalga, lankstumas, greitis… koks rytdienos vadovas pasieks sėkmingų pokyčių?

        

MILDA MITKUTĖ, VINTED įkūrėja, ŠARŪNAS SAKALAUSKAS, HTTPOOL LIETUVA vadovas, TOMAS NEMURA, CHOCO AGENCY partneris, ŽYDRŪNĖ VITAITĖ, ELDES pardavimų vadovė, WOMEN GO TECH įkūrėja, LINA MIELIAUSKIENĖ, Pokyčių valdymo konsultantė, CHANGE PARTNERS partnerė ir 15min laidos „Atvirai su vadovu“ autorė

Komunikacija krizės akivaizdoje: ką ir kaip komunikuoti? Kokius naratyvus komunikuojame? Kokius lūkesčius formuojame?

        

VIJA VALENTUKONYTĖ URBANAVIČIENĖ, Pokyčių ir korporatyvinės komunikacijos specialistė, ANDRIUS BARANAUSKAS, TELE2 korporatyvinės komunikacijos direktorius, ERNESTA DAPKIENĖ, MAXIMA LIETUVA komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorėRASA LUKAITYTĖ – VNARAUSKIENĖ, Delfi vyr. redaktorė, VILIUS MACKONIS, Komunikacijos ekspertas, agentūros VIRTUOZAI savininkas

14:00 – 14:45

Finansų rinkų reakcija į COVID-19: kas ir kaip gali išeiti laimėtojais?

   

MARIUS DUBNIKOVAS, Finansų analitikas, COMPENSA LIFE verslo plėtros vadovas, AUDRIUS BALAIŠIS, Investicijų valdymo įmonės PRUDENTIS vadovas ir pagrindinis investicijų valdytojas, MINDAUGAS STRĖLIS, ORION SECURITIES gerovės valdymo skyriaus vadovas, MJJ fondo valdybos narys, DONATAS FRĖJUS, ORION ASSET MANAGEMENT fondų valdytojas

Pardavėjai prisitaiko: kaip pasiekti pardavimų augimo krizės metu?

     

RAIMONDAS GELEŽEVIČIUS, LIETUVOS DRAUDIMO Privačių klientų departamento direktorius, GRAŽVYDAS JUKNA, ARIMEX direktorius, MANTAS KRIŠČIŪNASELIS TEXTILE SERVICE pardavimo ir rinkodaros vadovas, DARIUS PIETARIS, EMOTIKA įkūrėjas, pardavimų ir lyderystės treneris

Kaip judėti į priekį? Išssūkiai ir sėkmės istorijos: smulkus ir vidutinis verslas

         

ANDRIUS KURGANOVAS, BIRŽŲ DUONA vadovas, IGNAS PRANSKEVIČIUS, ŠVAROS BROLIAI vadovas, RAMINTA RIMKIENĖ, FABULA HILL+KNOWLTON STRATEGIES vadovė, DARIUS BALTUNIS, CURTAINS CALCULATOR vadovas, TOMAS JASKELEVIČIUS, ARGINTA ENGINEERING vadovas, Dr. LINETA RAMONIENĖ, ISM Executive School profesorė

15:00 – 15:45

Kas veikia, kas neveikia HR procesuose karantino metu ir kaip bus po jo?

      

INDRĖ SAKALAUSKIENĖ, DANSKE BANK IT centro Lietuvoje žmogiškųjų išteklių strategijos partnerė, MINDAUGAS ŠESTILO, TELIA GLOBAL SERVICES LITHUANIA personalo vadovas, SOLVEIGA GRUDIENĖ, PRIMUM ESSE vadovė, VYTENIS ŠIDLAUSKAS, ALLIANCE FOR RECRUITMENT partneris

Nekilnojamasis turtas pandemijos skersvėjyje: sektorių priimti sprendimai ir numatomi pokyčiai

     

LINA MASKOLIŪNĖ, TECHNOPOLIS Lietuvos regiono vadovė, SAULIUS PUTRIMAS, MERKO SATYBA generalinis direktorius, VITALIJ BEDUGNIS, AKROPOLIS GROUP, UAB valdybos narys, Teises departamento vadovas, MINDAUGAS STATULEVIČIUS, Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacija (LNTPA) direktorius

Kaip pasikeis rinkodaros vaidmuo įmonėje? Ir kaip rinkodara gali sukurti daugiau vertės vartotojui ir įmonei?

   

LINAS ŠIAUTKULIS, BPN vadovas, ŠARŪNAS MIKELEVIČIUS, HAVAS grupės Lietuvoje vadovas, ORNELA RAMAŠAUSKAITĖ, Komunikacijos ir rinkodaros strategė, ORKLA CARE rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims, ANDRIUS MILINAVIČIUS, LiMA valdybos narys

FORUMAS VYKS GEGUŽĖS 7 D. INTERNETU!

WEBINARAI

Interaktyviuose webinaruose pranešėjai pristatys kalbamą temą ir atsakys į dalyvių klausimus: būkite aktyvūs, kad išsineštumėte kuo daugiau praktinės naudos!

Webinaruose galės dalyvauti iki 300 žmonių!

THETA SALĖ

SIGMA SALĖ

OMEGA SALĖ

10:00 – 10:45

Nuotolinio darbo strategijos vadovams

Nuo statybų sektoriaus iki mažmeninės prekybos bei IT: pandemijos įtaka įmonių veiklai itin ryški. Pakitę komunikacijos poreikiai, kritęs produktyvumas, padažnėję perdegimo atvejai bei darbuotojų ir vadovų patiriamas stresas viršija rekordus. Praktinėmis efektyvaus darbo per atstumą strategijomis dalinsis Aurelija Urbonavičiūtė, strategė, padedanti organizacijoms persiorientuoti ir pasiruošti šiuo neramiu laikotarpiu.
 

AURELIJA URBONAVIČIŪTĖ, Anatomy | People value partnerė ir bendraįkūrėja

El. komercijos eksportas: kaip išplėsti el. pardavimus į naują užsienio rinką?

  • Kaip pasiruošti plėtrai į naują šalį?
  • Kaip atlikti el. parduotuvės lokalizaciją ir organizuoti kasdienias operacijas?
  • Kaip laimėti klientą naujoje rinkoje iš vietinių konkurentų? 

DONATAS GUDELIS, MakesYouLocal direktorius ir el. komercijos specialistas

Kaip nepakliūti (o pakliuvus išsivaduoti) į streso spąstus?

Šio interaktyvaus užsiėmimo metu dalyviai supras savo (ir savo klientų) emocijų viražus krizės kontekste, sužinos kaip sustabdyti destruktyvų “neapibrėžtumo – streso” ratą, išmoks nukreipti streso energiją “teisinga” linkme, susipažins su (ir turės galimybę praktikoje išbandyti) trimis pagrindiniais nusiraminimo – susikaupimo principais, kurie padidina produktyvumą ir apsaugo aplinkinius nuo mūsų blogos nuotaikos.

LUKAS MACKEVIČIUS, Stress Off konsultantas, CHANGE PARTNERS partneris

11:00 – 11:45

LinkedIn verslui ir rinkodarai: ką privalu žinoti ir kaip efektyviai naudoti krizės metu?

Kaip išnaudoti LinkedIn jūsų verslo augimui? Kuo LinkedIn skiriasi nuo kitų socialinių tinklų? Kuo jis unikalus? LinkedIn naujienos. Koks LinkedIn bus po krizės? Kokie yra LinkedIn įrankiai marketingui ir verslui? Kaip veikia LinkedIn organinio turinio algoritmas? LinkedIn smulkiam ir vidutiniam verslui. Geriausi pavyzdžiai.

ŠARŪNAS SAKALAUSKAS, HTTPOOL LIETUVA vadovas

Komandos virsmai neramiais laikais

Kokius virsmus komandoje sąlygojo karantinas? Praradimai ir atradimai nutolusioje komandoje: ką galėjo išmokti ir (ne)išmoko komandos karantino metu? 

Karantinas baigsis, kas toliau? Kelio atgal neišvengiamai nėra, bus kitaip, nes komandos jau pasikeitė, priklausomai nuo to, kaip elgėsi karantine. Tendencijos dvi: arba naujas augimas ir tobulėjimas, arba miglota sąstinginė ramybė ir politkorektiškas merdėjimas.

Dr. ARVYDAS BŪTA, Psichologas, GRAND PARTNERS ugdymo partneris, ekspertas

FLOW būsena versle = 5 kartus padidėjęs produktyvumas

  • McKinsey 10 metų vadovų produktyvumo tyrimas 
  • Kodėl Flow būsena ypač aktuali dabar? 
  • Flow būsenos 4 etapų ciklas 
  • 11 asmeninių trigerių Flow būsenai patirti. Kokia gera žinia? 
  • Asmeninio Atsistatymo etapo metodai ir priemonės mėnesiui 
  • Pirminė Flow būsena 2x per savaitę = 3 dienos kūrybiškumo (Harvard) 

REMIGIJUS SAVICKAS, FLOW Hacking vadovų programos mentorius, TransTech atstovas Lietuvai 

13:00 – 13:45

Kaip skaitmenizuoti verslą ir įdarbinti internetą? Klaidos, kurių reiktų nepadaryti.

Šiomis dienomis vieni skundžiasi, kad verslas sustojo, kiti įvardina kaip „4 x Kalėdos“. Akivaizdu, kad vyksta tik tas verslas, kuris geba daryti pardavimus skaitmeniniais kanalais. Tačiau nepakanka atsidurti internete, kad tai duotų laukiamą rezultatą. Ko reikia, kad įjungti „E“ pavarą verslui?

JURGIS GYLYS, NFQ TECHNOLOGIES Verslo skaitmenizavimo vadovas

Verslo modelio navigacija pandemijos kontekste: Business Model Canvas ir kaip jį efektyviai panaudoti jūsų verslo modelio revizijai?

Priklausomai nuo to, kaip matote perspektyvą po karantino, reikės peržiūrėti savo verslo modelį. Rinksitės vienus veiksmus, jei tikitės V atsigavimo, kitokius tikėdami U forma. Vienok, kiekvienas labiausiai norėtume J formos. Peržiūrėkite savo verslo modelį pasinaudodami Alex Osterwalder verslo modelio žemėlapiu (angl., Business Model Canvas) kaip efektyviu įrankiu praktiškai: kaip juo naudotis ir gauti maksimalią naudą?

Vis kalbam apie naujas galimybės pandemijos metu – Business Model Canvas pagalba tas naujas galimybes ir įvardinsime!

DONATAS RAMONAS, CRC Conuslting partneris, įkūrėjas, vadybos konsultantas

14:00 – 14:45

SPRENDIMŲ KAMBARIAI: vadybos instrumentas kovojant su COVID–19

Sudėtingose situacijose įprastos verslo funkcijos sutrinka, ankstesnė strategija ir verslo modelis nebeveikia, patvirtintas biudžetas „sugriūva“, streso lygis organizacijoje pakyla, krenta darbingumas. Įmonių vadovai ir karvedžiai krizėms spręsti įkuria „Sprendimų kambarius“  (angl. „War Room“), kuriuose priimami ir įgyvendinami svarbiausi sprendimai. Kaip organizuoti „Sprendimų kambario“ darbą pandemijos metu? Praktinio įrankio informacijos struktūravimui, sisteminimui ir sprendimų priėmimui pristatymas.

GIEDRIUS KERAITIS, MAŽEIKA IR PARTNERIAI partneris

15:00 – 15:45

Internete karantino nėra: VERSLI LIETUVA pagalba smulkaus ir vidutinio verslo skaitmenizavimui

Koronavirusas (COVID-19) kelia vis naujus iššūkius verslui visame pasaulyje: keičiasi įprasta įmonių veikla, darbo organizavimo principai. Kokios pagalbos gali suteikti VERLSI LIETUVA norint skaitmenizuoti jūsų verslą, perkelti rinkodarą ir pardavimus į internetinę erdvę – juk internete karantino nėra.

DAINA KLEPONĖ, VERSLI LIETUVA vadovė, DAINIUS LIULYS, PIGU.LT vadovas, JONAS JARMOLAVIČIUS, PaperSeal vadovas, ELIJUS ČIVILIS, Ekonomikos ir Inovacijų ministerijos viceministras

Nuo jausmo prie skaičių: kokius Lietuvos darbo rinkos pokyčius rodo naujausi atviri “Sodros” duomenys

Darbo rinkos pokyčiai: skola SODRAI auga, bedarbių skaičius didėja, kas toliau? Kaip pasikeitė Lietuvos darbo rinka vos per mėnesį? Kokias įžvalgas ateičiai galima pateikti, stebint naujausius SODROS duomenis? Kaip jūsų įmonės darbuotojų ir jų DU dinamika atrodo Lietuvos įmonių, sektoriaus, savivaldybės kontekste?

VYTAUTAS SIAURUSAITIS, DAY Q ANALYTICS direktorius

FORUMAS VYKS GEGUŽĖS 7 D. INTERNETU!

PAGRINDINIS FORUMO PARTNERIS

E-KOMERCIJOS PARTNERIS

FORUMĄ ORGANIZUOJA

DRAUGE SU

INFORMUOJA