SPALIO 17 D.

RADISSON BLU LIETUVA Vilniuje
arba tiesiogiai internetu

 

 

 

TAPKITE DIDŽIAUSIO
VERSLO FORUMO
LIETUVOJE PARTNERIU

SPALIO 17 D.

RADISSON BLU LIETUVA Vilniuje
arba tiesiogiai internetu

 

 

 

 

TAPKITE DIDŽIAUSIO
VERSLO FORUMO
LIETUVOJE PARTNERIU

EXPO PARTNERIS

Integracijos investicija 4.500 EUR + PVM

 

  • Vieta EXPO stendui (6 kv.m.), unifikuotas stendas įskaičiuotas.
  • Partnerio logotipas oficialiame konferencijos internetiniame puslapyje. Projektas sulaukia daugiau nei 40 000 unikalių tikslinių lankytojų ir daugiau nei 10 000 pasijungusių dalyvių.
  • Organizatorius suteikia 2 kvietimus ir 5 prisijungimus į nuotolinę konferenciją, kuriuos PARTNERIS savo nuožiūra įteikia savo darbuotojams arba VIP klientams.

DIDYSIS PARTNERIS

Integracijos investicija 9.500 EUR + PVM

 

  • PARTNERIUI suteikiama pozicija, kuri komunikacijoje naudojama kaip “DIDYSIS PARTNERIS”. Šioje pozicijoje partnerių skaičius ribojamas iki ne daugiau nei 5 partnerių.
  • Renginio vedėjas padėkoja renginio PARTNERIUI už partnerystę, įvardindamas iki 2 sakinių partnerio pateikto teksto.
  • Organizatorius reklamuoja renginio PARTNERĮ konferencijos ekranuose pertraukėlių metu rodant renginio vinjetes su PARTNERIO logotipu ar partnerio pateiktą video klipą (iki 10 sek.).
  • PARTNERIO logotipas oficialiame konferencijos internetiniame puslapyje šalia renginio programos (Projektas sulaukia daugiau nei 40 000 unikalių tikslinių lankytojų);
  • PARTNERIO pranešimas (post) renginio FB paskyroje (tekstą ir vaizdą, pageidautina sinergijoje su konferencijos tematika, pateikia partneris).
  • PARTNERIO pranešimas (post) specialioje renginio (event) LINKEDIN paskyroje (tekstą ir vaizdą, pageidautina sinergijoje su konferencijos tematika, pateikia partneris).
  • Organizatorius suteikia 5 kvietimus ir 10 prisijungimų į nuotolinę konferenciją, kuriuos PARTNERIS savo nuožiūra įteikia savo darbuotojams arba VIP klientams.

DIDYSIS PARTNERIS + MEDIA

Integracijos investicija 14.500 EUR + PVM

 

  • DIDŽIOJO PARTNERIO pozicijos plius
  • PARTNERIO logotipas TV kampanijoje. 2 sek. Atskira kadruotė “LIETUVOS VERSLO FORUMO” VIDEO klipe. 50 VIDEO klipų TOP TV kanaluose: LRT, LNK arba TV 50 % klipų bus ištransliuota P.T. (18:00 – 24:30 val.
  • Lauko reklama: PARTNERIO logotipas lauko reklamos kampanijoje. Planuojama 2 savaičių kampanija su 30 plokšumų Vilniuje ir Kaune. Lauko reklamos tinklas – “JCDecaux” arba “Clear Channel”, renkamos geriausios vietos miesto centre.

PAGRINDINIS PARTNERIS

Integracijos investicija 28.000 EUR + PVM

 

  • PAGRINDINIAM PARTNERIUI suteikiama vienintelė išskirtinė pozicija, kuri komunikacijoje naudojama kaip “PAGRINDINIS PARTNERIS”. Renginio svetainėje pagrindinio partnerio logotipas talpinamas šalia konferencijos pavadinimo.
  • Renginio vedėjas pagrindinėje transliacijos salėje padėkoja renginio PAGRINDINIAM PARTNERIUI už pagalbą ir galimybę organizuoti Forumą.
  • PAGRINDINIO PARTNERIO logotipas TV kampanijoje. 2 sek. atskira kadruotė “LIETUVOS VERSLO FORUMO” VIDEO klipe. 100 VIDEO klipų TOP TV kanaluose: LRT, LNK arba TV 50 % klipų bus ištransliuota P.T. (18:00 – 24:30 val.)
  • Lauko reklama: PARTNERIO logotipas lauko reklamos kampanijoje. 2 savaičių kampanija su 30 plokštumų Vilniuje ir Kaune. Lauko reklamos tinklas – “JCDecaux” arba “Clear Channel”, renkamos geriausios vietos miesto centre.
  • Organizatorius suteikia 10 kvietimų ir 30 prisijungimų į nuotolinę konferenciją, kuriuos PARTNERIS savo nuožiūra įteikia savo darbuotojams arba VIP klientams.
  • ORGANIZATORIUS reklamuoja renginio PAGRINDINĮ PARTNERĮ konferencijos ekranuose pertraukėlių metu rodant renginio vinjetes su PAGRINDINIO PARTNERIO logotipu ar partnerio pateiktą video klipą (iki 10 sek.). Transliacijos eilėje PAGRINDINIAM PARTNERIUI suteikiamas pirmumas prieš kitus partnerius.
  • PAGRINDINIO PARTNERIO logotipas oficialiame konferencijos internetiniame puslapyje šalia renginio programos (Projektas sulaukia daugiau nei 40 000 unikalių tikslinių lankytojų ir daugiau nei 10 000 pasijungusių dalyvių), bei PARTNERIO logotipo eksponavimas konferencijos YOUTUBE ir FACEBOOK paskyrose;
  • PARTNERIO pranešimas (POST) renginio FB paskyroje (tekstą ir vaizdą, pageidautina sinergijoje su konferencijos tematika, pateikia partneris).