AČIŪ JUMS, KAD ESATE FORUMO DALIMI!

Šis projektas vyksta tik dėl aktyvaus Lietuvos įmonių dalyvavimo ir suteikiamos paramos, kuri padeda vystytis Forumui ir dar labiau augti. 2021 metais pasiekėme net 10 000 prisijungusių dalyvių iš Lietuvos verslo, bet tikime, kad kartu su jumis galime pasiekti dar dukart tiek!

Tad kviečiame visus partnerius, asociacijas prisidėti prie Lietuvos verslo forumo vystymo ir sklaidos jums patogia forma kartu kurkime ir formuokime LIETUVOS VERSLO FORUMĄ!

DIDYSIS PARTNERIS

Integracijos investicija 8 500 EUR + PVM

  • Didžiajam partneriui priskiriama viena iš tematinių Forumo sričių (Skaitmenizacija / IoT / Tvarumas / Pramonės transformacija / Išmani logistika / E-komercija / NT / ŽŪ inovacijos);
  • Renginio vedėjas pagrindinėje transliacijos salėje padėkoja renginio PARTNERIUI už galimybę turėti pagrindinius pranešėjus bei pristato partnerio globojamą sritį.
  • Tema programoje – partnerio pranešimas ar diskusijos moderavimas, su išankstiniu suderinimu ir organizatoriaus patvirtinimu.
  • Organizatorius reklamuoja renginio PARTNERĮ virtualios konferencijos ekranuose pertraukėlių metu rodant renginio vinjetes su PARTNERIO logotipu ar partnerio pateiktą video klipą (iki 10 sek.).
  • PARTNERIO logotipas oficialiame konferencijos internetiniame puslapyje šalia renginio programos (Projektas sulaukia daugiau nei 40 000 unikalių tikslinių lankytojų ir daugiau nei 10 000 pasijungusių dalyvių), bei PARTNERIO logotipo eksponavimas konferencijos YOUTUBE ir FACEBOOK paskyrose;
  • PARTNERIO pranešimas (post) renginio FB paskyroje (tekstą ir vaizdą, pageidautina sinergijoje su konferencijos tematika, pateikia partneris).
  • PARTNERIO pranešimas (post) specialioje renginio (event) LINKEDIN paskyroje (tekstą ir vaizdą, pageidautina sinergijoje su konferencijos tematika, pateikia partneris). Apie patalpintą informaciją renginio sėkėjai gauna “Notification” pranešimą.
  • Organizatorius suteikia 100 kvietimų (3 dienos) – prisijungimų į nuotolinę konferenciją, kuriuos PARTNERIS savo nuožiūra įteikia savo darbuotojams arba VIP klientams.
  • Galimybė inicijuoti temos straipsnių kampaniją kartu Lietuvos Verslo Forumo PR agentūra (informacija žemiau).
  • ATVIRA ERDVĖ aktyvacijoms (pvz. programėlės padedančios įtraukti auditoriją, partnerio dovanos, prizai klausimų Quiz’ui ir kt.).

DIDYSIS PARTNERIS + MEDIA

Integracijos investicija 13 500 EUR + PVM

  • Anksčiau išvardintos pozicijos;
  • Partnerio logotipas baneriuose, partneriams dedikuotoje tikslinėje “Google Adwords” kampanijoje, planuojama 2 500 000 parodymų kampanija.
  • PARTNERIO logotipas TV kampanijoje. 2 sek. Atskira kadruotė “LIETUVOS VERSLO FORUMO” VIDEO klipe. 50 VIDEO klipų TOP TV kanaluose: LRT, LNK arba TV 70 % klipų bus ištransliuota P.T. (18:00 – 24:30 val.
  • Lauko reklama: PARTNERIO logotipas lauko reklamos kampanijoje. Planuojama 2 savaičių kampanija su 30 plokšumų Vilniuje ir Kaune. Lauko reklamos tinklas – “JCDecaux” renkamos geriausios vietos miesto centre.

PAGRINDINIS PARTNERIS

Integracijos investicija 25 000 EUR + PVM

  • PAGRINDINIAM PARTNERIUI suteikiama vienintelė išskirtinė pozicija, kuri komunikacijoje naudojama kaip “PAGRINDINIS PARTNERIS”. Renginio svetainėje pagrindinis partneris talpinamas šalia konferencijos pavadinimo.
  • Pagrindinis parteris turi pirmenybę prieš kitus partnerius pasirinkti kuruojamą tematinę forumo sritį (Skaitmenizacija / IoT / Tvarumas / Pramonės transformacija / Išmani logistika / E-komercija / NT / ŽŪ inovacijos);
  • Renginio vedėjas pagrindinėje transliacijos salėje padėkoja renginio PAGRINDINIAM PARTNERIUI už pagalbą ir galimybę organizuoti Forumą.
  • PAGRINDINIO PARTNERIO logotipas TV kampanijoje. 2 sek. atskira kadruotė “LIETUVOS VERSLO FORUMO” VIDEO klipe. 100 VIDEO klipų TOP TV kanaluose: LRT, LNK arba TV 70 % klipų bus ištransliuota P.T. (18:00 – 24:30 val.)
  • Lauko reklama: PARTNERIO logotipas lauko reklamos kampanijoje. 3 savaičių kampanija su 40 plokšumų Vilniuje ir Kaune. Lauko reklamos tinklas – “JCDecaux” renkamos geriausios vietos miesto centre.
  • Organizatorius suteikia 300 kvietimų – prisijungimų į nuotolinę konferenciją, kuriuos PARTNERIS savo nuožiūra įteikia savo darbuotojams arba VIP klientams.
  • Tema programoje – partnerio pranešimas ar diskusijos moderavimas, su išankstiniu suderinimu ir organizatoriaus patvirtinimu.
  • ORGANIZATORIUS reklamuoja renginio PAGRINDINĮ PARTNERĮ virtualios konferencijos ekranuose pertraukėlių metu rodant renginio vinjetes su PAGRINDINIO PARTNERIO logotipu ar partnerio pateiktą video klipą (iki 10 sek.). Transliacijos eilėje PAGRINDINIAM PARTNERIUI suteikiamas pirmumas prieš kitus partnerius.
  • PAGRINDINIO PARTNERIO logotipas oficialiame konferencijos internetiniame puslapyje šalia renginio programos (Projektas sulaukia daugiau nei 40 000 unikalių tikslinių lankytojų ir daugiau nei 10 000 pasijungusių dalyvių), bei PARTNERIO logotipo eksponavimas konferencijos YOUTUBE ir FACEBOOK paskyrose;
  • PARTNERIO pranešimas (POST) renginio FB paskyroje (tekstą ir vaizdą, pageidautina sinergijoje su konferencijos tematika, pateikia partneris).
  • PAGINDINIO PARTNERIO logotipas baneriuose, partneriams dedikuotoje tikslinėje “Google Adwords” kampanijoje, planuojama 2 500 000 parodymų kampanija.
  • ATVIRA ERDVĖ aktyvacijoms (pvz. programėlės padedančios įtraukti auditoriją, partnerio dovanos, prizai klausimų Quiz’ui ir kt.).

Viešųjų ryšių pasiūlymas Lietuvos Verslo Forumo partneriams

Pranešimas žiniasklaidai prieš renginį

Komunikacijos specialistai pakalbins Jūsų organizacijos atstovus, patraukliai suformuluos perteikiamą žinią ir parengtą pranešimą išplatins pagrindiniams naujienų portalams bei naujienų agentūroms. Jūsų pranešimas Kaina – 400 EUR + PVM

Siekiantiems dar didesnio dėmesio

Pageidaujate, kad Jūsų informacija pasiektų maksimaliai plačią auditoriją? Siūlome papildomai parengti analitinę publikaciją su keliais ekspertais, publikuoti turinio projektą viename iš pagrindinių šalies naujienų portalų, inicijuoti pokalbį TV / radijo laidoje – arba parengti planą, derinant kelis iš minimų veiksmų. Kaina – nuo 1000 EUR + PVM.